Sex mord och en grov våldtäkt

Sex mord hittills samt en grov våldtäkt på en minderårig flicka. Det är söndagens tragiska facit här i landet Sverige. Den som inte reagerar på detta, må vara både döv och blind. Det skrämmer mig att så många inte ens tycker det är på sin plats att ens tala om det. I går pratade jag med en herre som hade sitt huvud 4-5 meter under backen. Han kunde för sitt liv inte förstå, då jag sa att våra politiker handlat med otrolig slapphet under de här sistlidna fyra åren. Enligt hans sätt att se på det hela, så hade politikerna inget alls med saken att göra.
 
Till sist vill jag säga, att 2018-års valrörelse må vara den mest smutsiga jag någonsin upplevt. Att det kommer valobservatörer hit till landet här ett bevis på att det är något som inte är bra. Det parti som jag varit troget i över 40 år, känner jag inte alls igen idag. Det gör mig både ledsen, sårad och fly förbannad.
 
Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0