Micke Ahlgren´s

 
MICKE AHLGREN´S ett kanongäng som jag upptäckte för inte så värst länge sedan. Jag skrev några berömmande rader i en dansbandsgrupp på fb. Kapellmästaren i bandet, Micke Ahlgren hörde av sig, så gjorde även bandets saxofonist och trumslagare. Samtliga herrar tackade mig så mycket. Häromdagen sände Micke Ahlgren en bild som kommer härnere...
 
 
Han berättade att den här band-konstellationen jobbade under en månad på stadshotellet i Visby 1974 tillsammans med sångerskan Siv Öst från Family Four. Fr v Micke Ahlgren, Christer Eriksson, Siv Öst, Arne Krusing och Nane Kvillsäter, som jobbat med artister som Harpo, Ulf Lundell, Marie Fredriksson m fl. Tack för bilden Micke Ahlgren.
 

Kommentarer
Postat av: Roger

Det jag glömde berätta är att på den svartvita bilden heter orkestern Roynes och inget annat. /Roger

2019-11-03 @ 01:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0