Vila i frid, Bertil

 
I juli 2002 tog jag den här bilden av två av mina jobbarkompisar vid landstingets Transportcentral vid Öjeby sjukhem. Till vänster Bruno Lindström och bredvid honom Bertil Nilsson.
 
För några dagar sedan så nåddes jag av den sorgliga nyheten att Bertil hade avlidit. Vi kom att arbeta tillsammans i många år vid Transportcentralen vid Öjeby sjukhem. Bertil hade alltid ett leende på sina läppar. Jag gillade honom från första stund. På senare år möttes vi väldigt sporadiskt. Ibland stötte vi på varandra på Coop i Piteå. Vi stannade upp och pratade med varandra, för att liksom kolla läget. Bertil minns jag med glädje.
 
Vila i frid, kompis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0