På mors sista resa fick den följa med...

 
Strax efter julen 2014 så ramlade min mor och bröt sin vänstra arm. Detta föranledde ett besök på Röntgenavdelning vid Piteå lasarett. Jag och min syster åkte med. Bilden togs i väntrummet. Den röda filten/pläden har sin egen lilla historia. Eftersom min mamma var väldigt frusen av sig så fanns alltid hennes favoritfilt med. Skulle hon åka i min bil, ja då var den med. Den blev som en del av henne själv.
 
När mor avled den 19 februari 2018, och det blev dags att bestämma vad hon skulle ha på sig inför sin sista resa, då fick filten följa med. Så där ligger den nu, den där pläden/filten som ses på bilden. Det känns tryggt att veta, att vår älskade mamma inte behöver frysa längre.
 
Älskar dig!
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0