6406 döda!

Hos somliga verkar Anders Tegnell vara GUD.
Dock inte hos mig.
 
Jag läste om en ung tjej som tatuerade in Tegnells ansikte på sitt ena lår. Hade det varit jag så hade jag haft ångest idag.
 
Varför ställer så inte våra alltför snälla journalister mer tuffa frågor? Törs man inte? Javisst ja, vi bor ju i Sverige.
 
Den regering som just nu sitter på sina bakdelar på Rosenbad, är enligt mig den mest urusla som någonsin funnits. Det är inte för inte som Sverige brukar kallas för mellanmjölkens land. Eller varför inte citera Hasse Alfredson när han i en sketch berättade om en person som inte hade några bestämda åsikter om någonting. Då tänker jag på regeringen.
 
Roger Lindqvist, missnöjd medborgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0