Julafton för The Beatles /1964

Norra Västerbotten ¤ 1964-12-12

Kommentarer
Postat av: Madelein

Det var bättre förr :-)
Nä men det är få band idag som man ändå känner att de kommer vara "still going strong" lyssningsmässigt om mer än 50 år

2021-02-04 @ 08:06:52
URL: http://madelein.se
Postat av: Tomas

Hej !
"Beatles for sale" fick jag i julklapp 1964 , vilken lycka , första LP-skivan , ett par singlar och en EP med Beatles hade jag innan , EPn med bl a All my loving som har omslaget där beatlarna sitter på en kanon på Skansen i Stockholm. LPn Beatles for sale gillade jag verkligen , alla låtarna tyckte jag var bra , även Mr Moonlight. Långt senare har jag fått höra många förståsigpåare o "experter" säga att Mr Moonlight är den sämsta Beatleslåten alla kategorier. Med vänlig hälsning tomas

2021-02-04 @ 16:11:05
Postat av: Roger

Hej Tomas! Det var först på äldre dagar som jag började köpa vinylplattor med Beatles. Jag har gillat dem sen 60-talet, men det blev mest att lyssna på dem via radio eller tv. Det finns många låtar som får mig att bli varm inombords. En av dem var och är Penny Lane. Jag brukar även lyssna via youtube då Paul åkte runt och lirade de gamla pärlorna inför jättepublik. /Roger.

2021-02-04 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0