Hasse & Roger m fl på Hattudden.

Till vänster den smått legendariske pressfotografen Hans G Pettersson som under ett halvt sekel jobbade som fotograf på Piteå-Tidningen. Till höger en viss Roger Lindqvist. Hasse och jag har det gemensamma att han är morfar till Loke 6 år och jag är farfar till samma kille. Idag möttes vi ute på Hattudden hos Ante och Carro.
 
Stolen bredvid mig är tom. Där skulle egentligen min far ha suttit. Han som älskade våren. Men han finns ständigt vid min sida.
 
Nu var det icke enbart Hasse och jag som besökte Hattudden. Där fanns också Elisabeth, Andreas, Caroline, Loke, Malte, Liz, Stene, Mange, Erika och deras två barn samt deras hund Sally.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0