Andra världskrigets sista dagar

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica B.

Hej!
Har du tillgång till översta n:r fortfarande eller kan du dela med dig vart du fick tag på tidningen?

Jag är egentligen inte intresserad av krigets slut etc utan min farfars farfar Adolf Andersson firade sin 85 års dag 2 Maj 1945 och fick ett litet reportage i Göteborgs Posten för detta med barn och barnbarn.
skulle gärna ha en bättre kopia av detta än vad släkten nyligen har tillgång till.

Gör inget om du inte kan hjälpa till men tänkte jag kunde fråga.

Mvh

Veronica B.

Svar: Hej, jag har tyvärr inte tillgång till annat än bilden.
Mvh

Roger.
Roger Lindqvist

2023-08-24 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0