Så mycket hat

 
 
 
 
Debattens vågor gick höga som handlade om vita medelålders heterosexuella män. Först trodde jag att det var ett dåligt skämt, tyvärr så var det inte så. Man ville avrätta oss. Vi fick också veta att ALLA kvinnor hatade oss män. Dock inte de män som kastade sina kvinnor över sina balkonger, eller våldtog dem eller gifte sig med unga flickor på 9 år. Men jag och mina kompisar var det fullt lagligt att vilja avrätta. Ingen, jag menar ingen i media brydde sig. Detta hände 2015. Män från andra delar av världen satte i system att ta vad man ville ta. I detta ingick att våldta unga tjejer ibland dem som var i 12-13-årsåldern. Världens första feministiska regering var och förblev tysta.
 
Läs och begrunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0