Vid Frösö kyrka sommaren 1970

Min far och jag sommaren 1970 vid Peterson-Bergers grav vid Frösö kyrka. Vi gjorde även ett besök i det hus där han bodde en gång. Redan vid den här tiden hade jag börjat att intressera mig för historia. Jag var 12 år på bilden, fyllde 13 den 26 september samma år. Jag tror att det var min mor som tog bilden. På den här semestertrippen så följde även Gunnar och Aina Lindqvist med. Gunnar var en äldre bror till min far. Vi bodde grannar hemma i Övremarken. Sommaren 1985 besökte jag, Elisabeth och sönerna Andreas och Robert Frösön. Jag tror vi var där även 1987. Då var det jag och två av sönerna som stod vid den här gravstenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0