"Du skriver mycket, du"

Jag vet inte hur många som sagt så de senaste åren. Så vitt jag vet så är det inte straffbart. Än så länge. Finns det någon lag som säger hur många timmar i veckan man får skriva, i så fall har jag missat den. Vissa tycker om att fiska. Man kan ju ställa samma fråga där: "Hörru, du fiskar mycket du". Jag har spelat trummor sedan 1968. Då kunde man väl också få frågan: "Ja, du spelar mycket trummor". Kanhända att man är onormal som skriver och dokumenterar? Måste fråga doktorn nästa gång om det finns nån tablett som får mig att bli normal som andra människor vill. Det är nog inte sista gången jag kommer att få frågan.
 
"DU SKRIVER MYCKET, DU!"
 
 
Jag njuter av det varje sekund. Jag använder inga droger. Att läsa och skriva är min drog. Hjärnan stimuleras väldigt mycket. Jag fotograferar också väldigt mycket.
 
ROGER.

Kommentarer
Postat av: Ugge Huggkubbe

"Du skriver mycket, du" är ingen fråga. Det borde du veta som skriver så mycket

Svar: Man kan inte veta allt. Men tack snäll folkskoläraren för att du hade ögonen uppe. Är det något annar så kan du höra av dog Huggkubben.
Roger Lindqvist

2024-04-19 @ 11:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0