VARFÖR?

Mikael, 39 år och pappa till en 12-årig pojke sköts i huvudet i en gångtunnel igår på väg mot en simhall. Jag fattar vem som gjorde det. Om jag har rätt i detta borde man att snabbt som ögat spärra in det här monstret och därefter utvisa honom på livstid. Sverige är inte längre Sverige. Jag är förvånad över att så många inte fattar och ser det som händer i vårt samhälle. Man är långt ifrån frisk om man inte ser och förstår. Sverige har blivit så ovänligt än vad det tidigare var. Men trögskallarna fattar fortfarande ingenting. Hur många ska behöva dö? Det finns politiker och politiska parti som helt enkelt har sålt landets själ. Det här är inte mitt land längre. Det har övergått till brottslingar och mördare istället. Man har helt enkelt förstört de tidigare generationer en gång byggde upp i det dåvarande folkhemmet. Jag är inte bara arg, jag är även djupt besviken och ledsen. Detta är en väg in i totalt mörker. Alla kulturer går inte ihop med varandra. Det är ett jätteproblem.
 
Roger Lindqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0