"Svensk medborgare skjutna i Irak"

Dessa "svenska medborgare" är i grunden inte ens födda i Sverige. Detta sprider med andra ord ett väldigt dåligt rykte världen över för oss andra. Samtidigt så hotas de infödda medborgarna med allehand hemska hot. Namnet "SVENSK" har idag fått så dålig publicitet att man avråder etniska svenskar att resa till vissa platser i världen. Se bara vad som hände två oskyldiga etniska svenska fotbollssuportrar i Bryssel. Aldrig har svenskarna haft så dålig PR runt om i världen som just nu. Vi kallas ju både horungar och avskum av vissa grupper som fått asyl i Sverige.
 
ROGER.

Kommentarer
Postat av: Lars Nilsson

Fan vad jag gillar din blogg. Din oräddhet gläder mig som en "kanske" socialdemokrat. Trodde inte sossarna skulle falla igenom utan istället säga att vi har gjort väldigt fel

Svar: Hej Lars! Nu är jag så pass gammal att jag är less på att låtsas. Jag är en stor vän av sunt förnuft och sanning. Tack för att du läser bloggen.Mvh Roger.
Roger Lindqvist

2024-01-09 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0