Jag har också gått över till Marabou

När jag publicerade den här skämtbilden på fb så var det en person som ville få mig att förstå att Marabou får jag inte köpa. Varför det då? Det gynnar Putins krigsindustri. Jag ogillar Putin till 100%. Men gillar choklad till 234% Jag är nykterist, jag röker inte, sist jag var på utlandet var 2017. Jag har en Toyota årsmodell 2006. Jag lever ett rätt så lugnt liv. Jo, kaffe och goa bullar älskar jag. Att då någon skulle ge mig dåligt samvete för choklad gör icke mitt hjärta så glad. Jag vill därför säga just DIG missunna inte MIG det som förhöjer min livskvalitét i den oroliga värld vi lever i för tillfället.
 
ROGER.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0