Arne Nathansohn / Cool Candys

Datorn denna härliga magiska "låda", som ibland fungerar som ett - "Sesam, öppna dig!" Många är de kommentarer som jag får - och jag uppskattar dem alla. Igår fick jag en kommentar om ett inlägg jag gjorde för en tid sedan. Inlägget handlade om Lidköpingsbandet Cool Candys. Och se, vem svarar om inte en av bandets medlemmar, nämligen gitarristen  Arne Nathansohn som var med under de fantastiska framgångsrika åren. Tack snälla Arne för att du tittade in på bloggen och gav din kommentar. Arne spelade i Cool Candys åren: 1964-1976.


Cool Candys i ett tidningsurklipp från mars 1971.


Cool Candys urklipp från januari 1972.


Cool Candys 1974. Längst t.v. syns gitarristen Arne Nathansohn.
Till höger; Sven-Eric Gissbol (hette tidigare Carlsson) spelade i bandet
1968-1977. Därefter med i dansbandet Curt Haagers 1981-2003.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0