Piteå Dansar och Ler ?

Det vackra väder som varje år brukar infinna sig vid tidpunkten för PDOL, lyser i år med sin frånvaro. Gick en snabb runda på stan igår jag och Bettan. Även då syntes hotfulla moln på himlen. Istället för att gå innanför grindarna, ska vi göra nåt som känns definitivt mycket bättre - vi ska ha Norah hos oss ikväll, och det smäller högre än alla PDOL i hela världen. Faktum är att varken jag eller Elisabeth gillar att gå på såna här gatufester. Senast som jag var där var 1998, då tillsammans med Daniel som promt skulle se på Black Ingvars. 1994 spelade jag där, då var även Elisabeth med, sen så har det inte blivit så mycket mer av PDOL - besök.

Spelade med OPUS på parkeringsdäcket under PDOL 1994.


Vi spelade dansmusik under PDOL -94. Vi gjorde även ett jobb
tillsammans med Mona Krantz, som ledde ett sommarkryss, där
vi gjorde olika musikillustrationer.


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Norah längtar efter farmor och farfar.Hon hälsar att ni ska få världens goaste kram när ni ses!

2009-07-25 @ 12:01:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0