En hälsning från katten Pelle


-"Skynda dig Rogge, fort ut med kameran". Hörde jag Pelle ropa på bron
häromdagen. -"Du måste komma nu!" skrek han nästan i falsett. Det
visade sig att vår kära kisse ville att jag skulle föeviga honom med det
senaste nerlagda bytet - en vattensork. -"Om du lägger ut det här på
din blogg, kan du få halva råttan, farsan!" Jag förklarade för honom att
jag redan var proppmätt. Men att jag så fort som möjligt skulle få det
publicerat. -"Mina kattkompisar brukar kika på din blogg nämligen, så
jag tänkte göra liksom lite reklam - om du fattar?" -"Du vill berätta för
hela världen vilken fin jägare du är, om jag fattat det rätt?" -Ja, nåt i
den stilen farsan". Sa Pelle, och såg väldigt nöjd och belåten ut.
Foto: Pelles farsa: Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0