Biofilmer 1956


Bioannonser ur Piteå Tidningen fredagen den 17 februari 1956.


Kommentarer
Postat av: Kusin Rob

Hej Roger,

Jag håller regelbunden koll på din intressanta blogg. : ) Kul med bioannonserna, du minns väl att det var min farfar som drev star bio i Roknäs från trettiotalet till i början på sjuttiotalet då bioeran tog slut. Farsan var i princip uppvuxen i biosalongen. Har en massa gamla bio affisher från den tiden som vi kan ta en titt på vid tilfälle.

Ha det gott !

2009-09-19 @ 00:00:33
Postat av: Roger

Tjena kusin! Om du letar i min blogg så har jag ett inlägg om din farfar Ragnar och Starbiografen i Roknäs. Ha det bra/Roger.

2009-09-19 @ 00:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0