Allan Lundström i "Den ryska dörren"

Jag bänkade mig framför TV:n för att titta på "Den ryska dörren" som sändes klockan 21:00 ikväll. Och bäst som jag satt där och log förnöjt åt alla tokigheter, får jag syn på en man som verkar så bekant. Vid en närmare titt ser jag att det är min f.d. kollega i Kjell-Bertils, Allan Lundström som syns där på TV-skärmen. Vad gjorde han nu där kan man kanske fråga? Allan dog i mars förra året, och jag kan tänka mig att den här inspelningen gjordes inte så långt före hans bortgång. Roligt i alla fall att se honom igen, även om det bara var en kort stund i min TV-apparat.


Skådespelarna Olle Sarri t.v. och Ivan Mattias Pettersson t.h. i "Den
ryska dörren" som visades ikväll.

Foto: SVT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0