ABBA-Benny och Lill-Babs


Piteå Tidningen den 22 juni 1971.


Kommentarer
Postat av: valle

Lill-Babs - då kommer jag igen! Här är hon verkligen uppsexad. Dekolleterad blus, åtsmitande jeans i skrevet och med det härligt simmiga suget i blicken. Få kvinnor har en så naturlig sexighet i kroppen som hon. Inte konstigt att jag fallit för henne.

2010-01-11 @ 23:27:44
Postat av: Roger

Du är nog inte ensam som fallit för Lill-Babs. Hon är nämligen utrustad med vad som kallas för "DET!".

2010-01-11 @ 23:33:49
Postat av: valle

Förmodligen sjöng hon sin bästa låt "Välkommen till världen", som skrivits just av Björn och Benny. Den bästa låten men också det hemskaste skivomslaget. Du har säkert sett det där hon svartklädd och översminkad sitter och tittar in i kameran med ett fånigt påklistrat leende och helt död blick. Helt klart påverkad - men av vad?

2010-01-13 @ 16:49:58
Postat av: Roger

Trots en lång artistkarriär så har aldrig Lill-Babs varit involverad i några snaskigheter. Inte som jag då minns. Utåt har hon ju sin image att vara den där "helylle" flickan i huset bredvid. Men hon har säkert gjort ett och annat som vi aldrig fått reda på. Hennes dotter Malin berättade för ett tag sedan om att hon varit en lite frånvarande mamma. Allt pga hennes jobb naturligtvis. Kristin, hennes andra dotter, levde med en osäkerhet under sin barndom, eftersom mamma alltid var borta. Men säg mig vem som är perfekt?

2010-01-13 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0