Med Bette Davis på ett hemlighus i Vistträsk

Att filmens huvudstad hette Hollywood, det visste jag. Men inte att de också fanns i ett "hemlighus" i Vistträsk. Nu vet jag bättre! Här kommer dom:


Bakom den här dörren slår det gnistor. Riktigt färgsprakande stjärn-
gnistor...


Här sitter Bette Davis och ler när man kommer in....


Nämen...här finns även Gary Cooper, också med ett filmleende på
sina läppar......


....Johnny Weissmuller, sim- och filmstjärna. Spelade Tarzan i de där
matinéfilmerna man såg som barn. Men Johnny...du har väl inte hällt
i dig allt det där innehållet från flaskorna som står däruppe? Tyckte
du såg lite hemlighetsfull ut.....


Här finns också en del okända men vackra damer.....


Och där längst ner till höger, skymtar våran egen Alice Babs....


Till vänster ses en ung och vacker Gaby Stenberg. Längst ner i höger
bildkant dansar Fred Astaire och Ginger Rogers....och ser man på...
en ung Judy Garland skymtar fram....Det var i fredags som jag fick
den stora möjligheten att möta alla dessa stjärnor på ett dass i film-
metropolen Vistträsk. Inte behöver man åka till LA och Paramount
Studios. Man kan åka upp till Älvsbyn och Vistträsk för att stilla sitt be-
hov av äkta genuina stjärnor.....



Kommentarer
Postat av: Douglas Söderlind

Hej Roger!

Vika häriga bilder på härliga människor.. Kanon. Ps hästskon som hänger på dörren hänger upp och ner enligt traditionen :-)(tror jag) Ds

2010-09-28 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0