Vinterbilder...



Norrländska vita vidder...



Renhjord på vägen mot Lillpite...



Gamla hederliga hölador - som vittnar om den jordbruksbygd vi lever
i häruppe i trakterna kring Piteå.



En vanlig dag - mitt i livet. Stannar upp en stund för att ta bilder på
de fantastiska landskap som ligger vilande inför mina ögon. Längre
bort ligger Svensbyn. En by där min mormorsfar en gång brukade sin
lilla jordplätt, med tillhörande kvarn.



Mitt hjärta slår lite extra vid såna här vyer.
------------------------------------------------------------------
Foto:
Roger Lindqvist.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om att läsa i en blogg? ha en fin helg,kram! :)

2011-02-05 @ 01:19:47
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Roger

Hej! Jag tycker det känns kul att läsa personliga berättelser och upplevelser, som i stort sett kan handla om vad som helst. Och är det som sagt personligt färgat ja, då är det ett extra plus.

Mvh Roger.

2011-02-05 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0