Tack återigen, Arne Nathansohn i COOL CANDYS...

Som en del läsare vet så håller jag på med ett försök till en minibiografi övet ett av vårt lands populäraste dansorkestrar någonsin, COOL CANDYS. Musikern och f.d. bandmedlemmen, Arne Nathansohn, har varit mig behjälplig under resans gång. Då och då har han skickat mig bilder och berättelser som jag med varsam hand tacksamt tagit emot. I ett försök att dokumentera de olika dansbanden, så är det till stor hjälp när man får f.d. medlemmar att berätta. Idag damp det återigen ner ett gammalt svartvitt foto, föreställande COOL CANDYS av årgång 1969. Det var i samma veva som man gick in på Svensktoppen med Som varje liten pärla. Bilden kommer naturligtvis att läggas ut så småningom. Berättelsen om Cool Candys med Go´bitarna, fortsätter snart här framöver i en dator nära dig. Tills dess..."Hejdå ha det så bra, vi kanske ses nångång..."
------------------
Bästa Coolshälsningar från ROGER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0