Dagens bilder

Dagen har varit skön och angenäm. Varma vindar har gett sig tillkänna, vilket gjort att jag och kameran åkte på tur runt omkring i bygden. Kusinen Britta har hälsat på, vi fick oss ett långt och trevligt samtal ute på vår bro, hon och jag. Solbritt och Kjell har också varit förbi, så även Robert och Max. Allt detta kryddat med god grillad mat (jag grillade, bara så ni vet). Nu är fredagskvällen åter här igen. Och snart är det måndag... Men innan dess så bjuder jag på några utvalda bilder.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Foto: ROGER LINDQVIST

Kommentarer
Postat av: uffe

Alltid bilder som är läckra jag får börja lägga ut det jag fotar om dagarna, du grillade väl ordentligt så det inte var rått?

2012-05-25 @ 20:55:14
Postat av: Roger

Det blev MUMS!



mvh Roger Lindqvist, grillmästare.

2012-05-25 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0