Dagens bilder

Dagens bildskörd:


På promenad med min kamera.


Rostfärgat vatten.


- Hallå därnere, är det inte Roger som är ute och rör på sig, sa
farbror ljus när jag passerade. - Hur känns det däruppe, blåser det
kallt, var min fråga. - Det är lugnt. Vårvindar friska, liksom...


IOGT i Öjebyn. I den här lokalen spelade jag en gång på ett bröllop.
Tror det var 1973.


IOGT i större skala.


Granne med IOGT ligger kyrkstaden och Öjeby kyrka.


Kyrkogården i Öjebyn.


Den f.d. biografen i Öjebyn...


...med sin tjusiga fasad.


Den gamla kvarnen i Öjebyn.


Samma kvarn som på föregående bild.

--------------------------------------------------------------------------------
Foto: ROGER LINDQVIST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0