Dagboksanteckningar...

SÖNDAG DEN 26 NOVEMBER 1989 Kl. 20.40   
 
Spelade i går med "återfalls-musikanterna" i Kjell-Bertils i Öjebyn. Gick mycket bra! Övade en stund på eftermiddagen. Åkte hem, och var tillbaka ca 20.15 på kvällen. Vi började inte lira förrän strax efter 22.00. Kommunalrådet Anders Sundström var där, samt en del andra prominenta personer från det Socialdemokratiska partiet i Piteå. Dom firade sitt 75-årsjubileum den här kvällen. Vi som spelade var Allan Lundström, tenorsax, Roger Lindqvist, trummor, Robert Öberg, gitarr, sång, Hasse Berglund, keyboard, sång och Kjell Andersson, bas, sång. Publiken verkade mer än nöjda. Kjell nämnde att vi även hade en spelning på Sparta i Älvsbyn i januari, både fredag och lördag.
 
Inspelningen som vi gjorde, "Sommaren sista fägring" spelades på riksradion i onsdags. Kjell blev även intervjuad i radion. Vi ligger fortfarande kvar som 1:a på listan. Allt bra, utom att jag har en förfärlig hosta. När jag kom hem i natt hade jag en sådan hosta att jag inte kunde sova. Den gör mig tokig!
 
Roger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0