Dagboksanteckningar /1973

TORSDAG 12 APRIL 1973
 
Ont i ryggen! Fruktansvärt ont i ryggen! Fick det i morse, jag kunde därför inte vara med på gymnastiken.
 
Ikväll ska jag spela. Vet inte hur det blir med skjutsen dit. Har sett på ishockey mellan Sverige - Västtyskland 12-1 (2-1, 6-0, 4-0). I morgon möter Sverige Finland. En spännande match. Just nu känns det som om ryggen håller på att gå av. Vissa rörelser gör ont. Kanske en sträckning?
 
Mamma och dagbarnet Annika vilar därnere i rummet. Pappa har lagt sig i rummet intill mitt rum. Ikväll ska jag se den annorlunda western: "Nichols från Nichols".
 
Hoppas på att spelningen går bra ikväll på Christinasalen. Föräldrarna kommer kl 7, och vi skall vara där i vanlig tid dvs kl 6.
 
Nu är mamma uppe.
 
Klockan är nu halv 5.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0