Fredagen den 13 april 1973

Klockan är 9.40. Jag har fortfarande ont i min rygg. Jag är hemma i dag från skolan. Mamma ringde till doktorn i morse, han sa att jag skulle ta det lugnt. Om det inte är bättre på måndag så ska jag dit för undersökning kl 2. Jag var till läkarstationen i Hortlax för nån månad sen. Samma promblem då med ryggen. Då hade jag lyft bl a en trumma som gjorde att värken återkom.
 
Pappa ska fixa nåt hårt att lägga i min säng. Ev. så tar han in en annan säng till mig i rummet. Mamma gick nyss till Birgitta, som fick en liten flicka för några dagar sen. Dagbarnet Annika kommer halv 1 i dag. Pappa jobbar natt på boarden.
 
I dag så spelar Sverige mot Finland. Finnarna lyckades "bara" spela oavgjort i går mot Polen. Hoppas att Tre Kronor vinner i dag. Sen är det match mot Sovjet-Tjeckoslovakien.
 
Mor och far var på informationsmöte på Christinasalen igår angående musikskolans resa till Tyskland. Men det finns inte tillräckligt med pengar i kassan. Ska vara två dagar i Stockholm då vi åker dit i sommar.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0