Melodifestivalen /1975

 
1. Jennie, Jennie - Lasse Berghagen. 2. Sången lär ha vingar - Gimmicks. 3. Bang en boomerang - Svenne & Lotta. 4. Som min vän - Göran Fristorp. 5. Michelangelo - Björn Skifs. 6. Lady Antoinette - Hadar Kronberg & Glenmarks. 7. delad: Rockin´n´Reeling - Ted Gärdestad & Den gamla jukeboxen - Landslaget. 9. Ska vi plocka körsbär i min trädgård? - Ann-Christine Bärnsten. 10. Oh, Juicy - Nils Åke Runeson.
 
Melodifestivalen sändes i TV 1 lördagen en 15 februari 1975.
 
Tyvärr så missade jag hela festivalen. Det berodde på att jag spelade hela helgen. Fredagen den 14 februari spelade jag med Rolf Åhmans på Forum i Luleå. Lördag den 15 februari spelade vi i Kåbdalis FH. Video fanns icke att tillgå, den köpte jag först 1977-78.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0