Tisdag den 5 juni 1973

Klockan är strax tio på kvällen. Jag och min mamma har sett en långfilm på TV:n. Pappa kommer hem alldeles snart efter sitt jobb på Wallboarden i stan. Min kusin Ulla låg över hos oss förra natten. Ikväll skulle hon övernatta i stan. Ullas borsa Sune har varit på besök hos oss idag, men jag hann inte träffa honom.
 
Sista veckan i skolan, sen så är det över. Onsdag och Torsdag samt Fredag, efter det MUCK! Inte så att jag är jätteglad att sluta, jag är nog både och. Känns vemodigt. Fick bud igår av skolans rektor Torsten Andersson, att jag skulle in på Christinasalen för att spela klockan 12.00 på dagen. Jag skulle repetera med Blåsorkestern inför resan till Stockholm. Har lånat Rigmors resväska (min kusin). Har spelat fotboll med Peder Fahlman och Roger Nilsson nu ikväll.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0