Söndag den 11 november 1973

Hej! Klockan är kvart i 8 ungefär. Jag kom hem för en stund sedan. Gerd, mamma och pappa är nere i köket. Henning kom hem igår, men han for lika fort igen. Han skulle väl ordna något antar jag.
 
Usch vad kallt det var i Kiruna. Vi var inne och lyssnade på Yngve Forssélls orkester. Men allvarligt talat så blev jag inte så där imponerad. Den bidragande orsaken  var ljudet, det var rätt så högt. Vi som spelade i lokalen bredvid hade också mycket folk. Men så är ju John Harry väldigt poppis häruppe i Kiruna med omnejd.
 
Harry pratade med Yngve inne i deras orkesterbuss. Yngve hade lyssnat på oss och gav oss tummen upp. Yngves är förresten med i Bosse Larssons Nygammalt på TV2 ikväll. Cool Candys medverkade förra veckan. Naturligtvis kommer jag att titta på programmet.
 
Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0