Alfa-Laval 1918 & 1923

 
1923
1923

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag är på jakt efter en digital pressbild på dansbandet Jannez från 1979.
Har du något sådan på din hemsida eller i dina samlingar?
Jag jobbar som arrangör i Brunnsparken i Örebro.
Och nu på söndag är det 40 år sedan de gjorde sin premiärspelning i Brunnsparken. Vi tänkte uppmärksamma det på lite olika sätt och det vore kul att använda bild.
Jag har hittat en bild på internet, ett urklipp från ett tidningsreportage när de firar 20 år. Bilden ser ut,att kunna vara från Jannez första år men jag är inte saker. Vet du?
MVH Ewa Neogard, arrangör i Brunnsparken Örebro.

2019-10-10 @ 12:09:47
Postat av: Anonym

Hej!
Jag är på jakt efter en digital pressbild på dansbandet Jannez från 1979.
Har du något sådan på din hemsida eller i dina samlingar?
Jag jobbar som arrangör i Brunnsparken i Örebro.
Och nu på söndag är det 40 år sedan de gjorde sin premiärspelning i Brunnsparken. Vi tänkte uppmärksamma det på lite olika sätt och det vore kul att använda bild.
Jag har hittat en bild på internet, ett urklipp från ett tidningsreportage när de firar 20 år. Bilden ser ut,att kunna vara från Jannez första år men jag är inte saker. Vet du?
MVH Ewa Neogard, arrangör i Brunnsparken Örebro.

2019-10-10 @ 12:09:49
Postat av: Roger

Hej, den äldsta bilden jag har av Jannez ligger ute på min blogg just nu. Årtalet vet jag inte. Det kan vara sent 70-tal.

/Roger

2019-10-10 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0