Muu, så varmt...

Avans Lantbruk idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I dag så premiäråkte jag min Crescent-cykel. Det blev inget cyklande förra sommaren inte eller sommaren före, vilket föranledde äldste sonen, bonden Ante, att fråga: - Farsan, varför cyklar du inte, du som brukade tycka om att åka ut med cykeln om somrarna?
 
I dag cyklade jag till Avans Lantbruk. Det var tungt bitvis, men det är en underbar känsla att avnjuta alla de olika dofterna en varm sommardag. Jag har haft mycket problem med mina ben och fötter. Även armarna har börjat att kännas av. Jag äter min medicin för att hålla de värsta borta. Men röra på sig måste man. Det har jag fått stränga order om. Cykla är ett bra alternativ. Så varför inte?
 
Foto: Roger Lindqvist - 2019-06-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0