En ung vokalissa vid namn: SIW MALMKVIST /1955

 

Kommentarer
Postat av: Runo Swärd

Hej Roger!
Här var Siwan verkligen ung. Hon är min favorit sedan jag var barn och första gången hörde "Tunna skivor". Du har ju verkligen ett fint bildarkiv på alla våra härliga artister från åren som gott. Jag tänkte höra med dig om du möjligen har en bild av Siw där hon var idolporträtt i Fickjournalen 1960? Jag vet inte vilket nummer det är, men det bör vara nån gång på våren tror jag. På baksidan gör Lill-Babs reklam för smink "Outdoor Girl", som den du hittade i Bildjournalen. Jag har bilden som ett urklipp i dåligt skick. Den har varit vikt och mycket av håret är bortklippt. Skulle du ha den får du gärna höra av dig till mig på min mailadress. Jag kanske kan hjälpa dig med något.
Mvh
Runo

2020-06-15 @ 13:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0