Fredag den 7 december 1973

Jag var hos Harry igår kväll, Janne var där också. Jag åkte med Leif Grahn. Han har börjat med oss nu. Från och med igår kväll. Verkar vara en bra gitarrist. Det blir Pajala i morgon, som blir Leifs första offentliga spelning med oss. Det står i dagens PT att vi ska spela i Korsträsk Folkets Hus i morgon men jag ringde till Harry och frågade , han sa att det var felannonserat. Dom rättar väl till det i morgon.
 
Var hos Melker Öhman igår på Tangenten och beställde mina trummor. Får trummorna till helgen. Det kostade sammanlagt med trumboxarna och en 22 tums Zildijancymbal 7,653 kr ungefär.
 
Köpte mig en ny jacka eller parkas som det heter på Domus i Piteå. Jag köpte även ett par riktiga skor där också. Träffade Gerd och Henning där. Henning och jag gick ut på stan till en skivaffär och kollade på bl a stereoapparater. Klockan är nu 12 min. över 11. Pappa kom hem kl 6 i morse. Faster Essy och farbror Erik var och hälsade på igår.
 
Jag kom hem kl halv 11 i går ungefär på kvällen. Lyssnar just nu på Cool Candys i min bandspelare.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0