Snart är det dags...

Efter konserten i somras har Joe´s Combo legat lågt. Mycket på grund av att några av kollegerna har har spelat i andra konstellationer vilket jag också gör ibland, om jag inte minns fel så har Gustaf varit i inspelningsstudion och (tror jag) varit på turné? "Joe" lirar med ett band i Skellefteå där basisten heter Tommy Forsséll, son till orkesterledaren Yngve Forsséll. Tommy skickade mig en hälsning i somras. De två andra killarna Jan Hofverberg och Jan Svensson, spelar även med sitt band "Ford Cortina" hemma i Umeå. Personligen så spelar jag dansmusik emellanåt. Men nu är det meningen att vi ska sammanstråla i början av februari.
 
Slagverkar´n dvs undertecknad, bakom musikhögskolans Pearl-trummor i mars 2019.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0