En kväll med glada vänner

 
Fr v Olle Lindgren, Britt-Inger Sjöberg, Christer Pettersson, Stig Åkerlund, Dick Sundberg och Göte Asplund.
 
Det var på Utbildnings-avdelningen vid Furunäsets sjukhus som personalfesten hölls den där kvällen i juli 1984 (eller -83?). Idag 2020 så är både Olle och Göte borta. När jag ser den här bilden längtar jag nästan tillbaka till den här tiden. Vi var ett bra gäng i vaktmästeriet/transportcentralen. Vi hade många uppfriskande diskussioner vid frukostbordet. Mest handlade det om politik. Den här kvällen så fattades Brage Lindgren och Harry Nilsson. Brage gick bort för en tid sedan. Tyvärr. Roligt hade vi. Jag minns att Stig bjöd laget runt på konjak. Kurt-Lennart gav sitt konjaksglas till mig som jag artigt tog emot.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0