En njutbar vårdag i mars

 
På besök hemma hos barnbarnen Malte och Loke lördag den 6 mars. Vi hade ett par trevliga timmar tillsammans då vi grillade korv, hamburgare och parisare. Däremellan drack vi kaffe och njöt av gott fikabröd. Daniel och Linda kom också på besök med lille Mateo i barnvagnen. Carro var i Haparanda på IKEA den här dagen. Men pappa bonden var hemma.
 
 
Bröderna Lindqvist, Loke och Malte. Även Norah var hemma med kompisen Ellen. Det kördes skotertur runt tomten. Norahs och Maltes mamma Jennie kom också på besök.
 
 
John Loke Lindqvist, 4 år.
 
 
John Malte Lindqvist, 7 år.
 
 
Loke, en stolt och modig bergsklättrare.
 
 
Storebror Malte ett hängivet Luleå Hockey fans.
 
-----------------------------------------------------
 
JOHN, är ett populärt namn i vår familj. Min far hette John. Jag fick det som andranamn, så även två av våra tre söner. Nu har det "smittat" av sig till våra barnbarn. Max, Malte, Loke och jag tror att även Mateo kommer att få ärva familjenamnet. Min käre far är nog stolt där han sitter i sin himmel över den fina gesten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0