Två legender: Christer Abrahamsson & "Honken" Holmqvist /1972

 
Tja, man kan endast kort konstatera att det var tider det. Först rensade "Honken" bort alla puckar. Var inte "Honken" med på isen, då fortsatte Christer i samma spår. Tack gubbar, för alla nervkittlande högtidsstunder ni gav både mig och min far i VM efter VM. Så händer det otroliga, den 11 mars ringer "Honken" på min telefon. Jag nyper mig i armen fortfarande.
 
För nån månad sedan fick jag skicka en hälsning till Ulf Sterner via hans hustru Pia. Det är inte klokt. Även Vladimir Petrovs son har hört av sig. Gode gud, låt mig aldrig vakna upp ur den här drömmen. Nä, nu måste jag fortsätta att nypa mig i armen.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0