Fredag den 2 november 1973

Hej, klockan är kvart över 9 på morgonen. Jag har nyss tvättat håret. Skall på en spelning ikväll. Gubbarna kommer hit med släpet. Ja, jag vet inte hur dom har tänkt sig. I morgon spelar vi i Jokkmokk på GDV suck... allvarligt talat så gillar jag inte GDV.
 
Rolf Åhmans spelar i Logen Långträsk. Bosse Nyman spelar inte ikväll, Tommy Sällström kommer istället. Janne Höglund på bas och Tommy gitarr. Hoppas det går bra nu. Sitter och lyssnar på Cool Candys. Ett av favoritbanden.
 
Det är varmgrader ute idag, mellan 5-6-7 grader. Det är snart jul. Snart ett år sedan jag började skriva dagbok. Detta är nästsista bladet. Sparar det sista tills i morgon.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0