Söndag 31 mars 1974 kl 9.15

Hej. Länge sen sist. Det gick hyfsat bra igår. Rolf Åhman kom med hela familjen och hämtade mej igår kl 5. Sune och Hasse skjutsade hem mej. Fick 250 kr i gage. Harry ringde igår. Han ville ha tag i min gula skjorta som jag hade då jag spelade i hans orkester. Trummisen Robert Öhman från Svensbyn skulle ha den. Han var hit igår när jag hade farit. Han tog skjortan. Får väl se om jag får igen den. I så fall ringer jag till Harry. Man får inte vara dum.
 
Min syster Gerd åker snart in på BB. Tror att hon får en flicka. Henning tror att det blir en pojke. Men vi får ju se...
Pappa jobbar idag. Han kommer hem kl 6 i kväll. Nu har jag fått ordning på moppen. Har tagit en mopedförsäkring på den också. Var in på Svanborgs i Piteå och fixade till en ny innerslang i framhjulet. Det hade gått sönder. Nu till helgen spelar vi i Boden och Byske FP.
 
Kanske vi blir musiker på heltid för ett år eller så. Men det är inte klart än.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0