Tisdag den 30 oktober 1973

Klockan är halv 10 på förmiddan eller morgonen. Bosse Nyman, Ivar Öhuldt och jag var och lyssnade på Piteå Big Band på Strömbackaskolan igår. Dom hade ett uppträdande där. Gosse, vad det lät bra. Det var storbandsjazz som dom spelade. Glenn Miller, Count Basie och Woody Herman m.m. Många sköna låtar. Jag och Bosse pratade med Sune Wiklund som spelade gitarr i storbandet. Ulf Degerman spelade trummor.
 
När dom skulle packa ihop så frågade Ulf hur det stod till med mig. Jo, tack sa jag. Han frågade om jag spelade med John Harrys. När vi skjutsade hem Ivar till sitt hus i Bergsviken så var mamma och Gerd hos Gudrun som bor ihop med Ivar.
 
Mamma har farit till morfar för att städa. Gerd har åkt hem till Degeränget. Pappa ligger och sover. Han kom hem från boardfabriken i morse klockan 6.
 
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0