JULAFTON 24 DECEMBER 1972

Klockan är halv 12, mamma och pappa sitter i köket och pratar med min faster Emmy och hennes man John. Emmy och John Risberg skall till Vidsel och firta jul tillsammans med Sigrid och Valter Karlsson som också är en faster till mig. Min pappas tvilling. Mamma har förvarat en massa köttbullar hos Emmy och John, det var så pass mycket att vi lånade deras frys några dagar.
 
Har sett på Beppes tv-program i två timmar. Sen så såg jag en repris av julkalendern. Nu är det sändningsuppehåll fram till kl 13.00. I TV2 börjar man sända kl 12.00. Gerd och Henning skall komma hem. Lite tidigare pga att Gerd skall hjälpa mamma.
 
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0