TV julhelgen 1976

 
 
Julaftonen 1976 var jag och mina föräldrar hos min moster Malin och hennes man Gösta. I mitten av december det här året så köpte jag en ljudfilmskamera med ljudfilmsprojektor, projektorbord och en filmduk. Filmade gjorde jag under hela julhelgen. De övriga gästerna den här julaftonskvällen hemma i Blåsmark var min syster Gerd, hennes sambo Henning och deras son Mathias som då var 2 år och 8 månader gammal.
 
Min morbror Lennart hans hustru Elsy och deras två barn Stig och Gun var också där. Så även min morfar Sanfrid. Min moster Elly med maken Sune och Robert var där också. Så även Malin och Göstas söner Kent och Lars-Erik den sistnämnde med sin tjej Helmy.
 
Rolf Åhmans orkester där jag var medlem, spelade juldagen i Edeborg, Harads. Annandagen på Norrmalmia i Piteå. Nyårsaftonen spelade vi på Medborgarhuset i Arvidsjaur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0