Upp till tretton hos familjen Elfving /1979

 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej Roger !
Jag lyssnade på ett program för många år sen med Ulf där han berättade om saker som påstås hänt i Upp till tretton , men som inte är sant. Tex en kille som fick en fråga , han skulle säga tre frukter på B , han säger banan och.....bapelsin gubbjävel ! Det sa Ulf att det inte hänt i programmet utan i en lokalrevy. En sak jag kommer ihåg från Upp till tretton , mitten av 80-talet , Nanne Grönwalls bror ringer till programmet (men Nanne hette nog inte Grönwall då) Grabben pratar om att han gillar att lyssna på musik , främst gruppen Sound of music. Ja dom var ju med i Melodifestivalen nyligen sa Ulf.Ja min syster är med i den gruppen säger grabben , hon heter Marianne . Öööhhh ??? Ja hon kallas Nanne säger han sen , då ramlade polletten ner hos både mej o Ulf o alla andra , så sen dess vet jag att Nanne egentligen heter Marianne.
mvh Tomas

2023-06-26 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0