DENNA DAG, SOM I DAG ÄR

En ny dag, den näst sista, och i morgon nyårsafton kommer Norah med sin mamma och pappa på besök. Alltid lika roligt när hon kommer, ja, jag tror att Norah är nåt av en välbehövlig vitamininjektion för oss alla. Med sin blotta närvaro, gör hon att alla eventuella problem flyger sin väg, och där långt inne i hjärtat blir man så lycksaligt varm och tillfreds när Norah avfyrar sitt underbara leende. I denna dag som idag är, har vi åter köat i stan. SUCK! Men måste man så måste man, det är den enda förklaring jag kan ge. I morse kom vi underfund med att det fanns ett stort gapande hål i vårt kylskåp. Var den trasig? Svaret är  Nej! Det var bara det att julmaten som vi vant oss med, är uppäten och borta, därav tomheten och det sk. "hålet". Så vad hände? Jo, snabbt som ögat in till stan, för att inte svälta ihjäl. Kanske det finns risk för undernäring, men när jag i denna stund blickar ner mot min stinna grosshandlarmage, så förstår jag att faran inte är direkt överhängande.

Kommentarer
Postat av: Anne

så mycket nostalgi här på din blogg... hälsa frugan och tacka för att hon inte bränt upp allt... Gott slut och Gott Nytt önskar jag Er - och imorgon kommer eran vitaminkick Norah - ge henne en puss från oss här i stockholm!

2008-12-30 @ 21:13:19
URL: http://anneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0