Fem generationer

Gun Sandström heter min kusin. Hennes far Ingvar var min pappas äldsta bror. Ingvar var gift med Nancy f. Lundmark, som uppnått den imponerande åldern av hela 95 år. Gun gift  med Henning Sandström, fick tre barn: Kenneth, Monica och Carola. Nu har Gun blivit morfarsmor till barnbarnet Therese Lundgrens son Axel. Stolt morfar är Kenneth Sandström. Guns mor Nancy blir således morfarsmor. Hängde ni med?

(Tryckfelsnisse har stökat om i texten. Gun Sandström är morfarsmor -
inte mormorsmor som det felaktigt står i bildtexten.)

Kommentarer
Postat av: Roger Lindqvist

RÄTTELSE: Nancy Lindkvist är morfarsmormor inte morfarsmor som jag felaktigt skrev. Det blev visst för mycket fakta på en och samma gång. PUH!

2009-04-22 @ 19:14:58
Postat av: Anna-Carin

Hej, råkade snubbla in på din blogg när jag gjorde en sökning på 5 generationer.



Denna Therese, studerar hon möjligtvis på LTU? Tycker att jag känner igen henne otroligt mycket.



MVH/Anna-Carin

2010-03-24 @ 12:35:58
Postat av: Roger

Hej Anna-Carin! Therese är dotter till pastor Kenneth Sandström, Öjebyn. Therese heter Lundgren som gift och är bosatt i Hortlax. Hon är en mycket duktig sångerska (utbildad i USA?) och leder körverksamhet inom pingstkyrkan.

Mvh Roger.

2010-03-24 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0