Mathias

Häromdagen uttryckte jag min glädje över alla de som hittat in på min blogg. Jag nämde då en massa namn. Till min förskräckelse så glömde jag ju "Matte" el. Mathias, som jag vet brukar kika in ibland. Så därför kommer här lite gamla bilder av min systers son, Mathias Lindquist: (stavade jag efternamnet rätt?).


Mathias sommaren 1975 med mormorsfar Sanfrid Lundgren.


Här figurerar han också tillsammans med "gammelmorfar" dock
något yngre. Möjligtvis hösten 1974?


Här badar Matte i den blå baljan, som faktiskt även jag (din morbror)
också har badat i. Och faktum är, att vårt lilla barnbarn Norah, också
använde samma balja för nån vecka sedan. Foto från 1974.


Mathias med sin morfar John, året 1975.


Matte får en puss av sin mormor Maj-Gerd, våren 1975.


Bland de första foton som jag tog av Mathias, var vid hans dop. Våren
1974. Foton: Roger Lindqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0