Njut!!!

Njut av det vackra vädret - ja, det är en uppmaning! Trots värmen, så har vi varit till soptippen en sväng. Vi åkte med Robban och Jannice. Och nu sitter vi ute vid grillplatsen, Bettan hon stickar som vanligt, medan jag just har slängt i mig lite mat. Värmen ja, den fortsätter än ett tag, kanske t.o.m. ändå in i nästkommande vecka. Tack för det!

Nåja, så värst vacker tog jag mig inte ut på denna bild. Men det bjuder
jag på. Så här ser jag faktiskt ut när jag sitter och frossar ute vid grill-
platsen. Om det nu är någon (mot förmodan) som är intresserad. Som ni
kanske ser, så går jag faktiskt in för min uppgift, åtminstone att döma
efter ansiktsuttrycket. Vad jag äter? Jag skall be att få berätta att på detta
foto, så inmundigar jag något så enkelt som filmjölk och cornflakes. Till
detta också en smarrig smörgås, ev. med lite patronskinka (kokt) samt
lite grönsaker därovanpå. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0