Rolf Åhmans

Som jag tidigare skrev, så möttes vi återigen helgen som var, hemma hos Sune för en blandning av musik, kaffe och lite prat. En i mina ögon alldeles förträfflig lyckad kombination. Jag bad att Sunes sambo Eivor, skulle föreviga oss med min medhavda kamera. Och si, vi fastnade på bild.


Sommaren 1976. Stående: Gunnar Sandbladh, sittande: fr.v. Sune
Karlsson, Sune Andersson, Roger Lindqvist, och Hasse Eriksson.
Foto: Per Pettersson.


Sommaren 2009. Fr.v. Sune Karlsson, Sune Andersson, Roger Lindqvist
och Hasse Eriksson. Gunnar Sandbladh finns inte med oss längre, tyvärr.
Men i övrigt så är det samma gubbar fast 33 år äldre. Foto: Eivor Andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0